حمید زینل‌پور به سمت سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان کرمان منصوب شد

با حکمی از سوی رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور حمید زینل‌پور را به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی استان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مالیاتی کرمان 29 دی با حضور  رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از  روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم گفت : امیدوارم با تحولاتی که در نظام مالیاتی دنبال می‌شود مانند هوشمندسازی نظام مالیاتی، تمرکز بر پرونده‌های مهم، مقابله با فرار مالیاتی، ساماندهی دستگاههای کارتخوان ، قانون پایانه های فروشگاهی و در عین حال حمایت از بخش های تولیدی واقعی و شناسنامه دار بتوان مالیات حقه و عادلانه را وصول کر د.

در ادامه این مراسم زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، گفت: بر کسی پوشیده نیست که تأمین درآمدهای کشور از منبع نفت نمی‌تواند پایدار باشد و به همین دلیل است که جایگزینی مالیات با درآمدهای آسیب‌پذیر نفتی، عقلانی‌ترین کار محسوب می‌شود و همت همگانی جامعه را طلب می‌کند.
او از وجود فرارهای مالیاتی خرد و کلان در کشور انتقاد کرد و خواستار ایجاد توازن در سهمیه وصولی درآمدهای مالیاتی استان در سال آینده شد.

زاهدی به فعالیت های شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی در استان اشاره کرد و افزود : حساب های بانکی این شرکت ها باید به کرمان انتقال یابد تا مردم استان و امور مالیاتی از عواید آن بهره مند شوند.

در پایان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن قدردانی از زحمات محمد سلمانی ، مدیر کل سابق امور مالیاتی کرمان، حمید زینل پور را به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور مالیاتی این استان معرفی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83776
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.