جعفر توسلی فعال سیاسی و اجتماعی:


مدیریت انقلابی اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد

جعفر توسلی فعال سیاسی و اجتماعی اوضاع کنونی جمهور اسلامی ایران را الهام بخش در منطقه و تاثیر گذار در معادلات بین الملی دانست.

جعفر توسلی فعال سیاسی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار کرمان نو اوضاع کنونی جمهور اسلامی ایران را الهام بخش در منطقه و تاثیر گذار در معادلات بین الملی دانست و افزود انقلاب اسلامی به مرحله ای از بلوغ و ثبات امنیتی رسیده است که قدرت‌های به اصطلاح جهانی هیچ راهی جز اذعان به نقش پر رنگ آن ندارند تعمیق مرزهای استراتژیک کشور که به مدد توانمندی دفاعی و همراهی مردم با نظام صورت پذیرفته کشور را به جایگاهی رسانده که عملا حذف آن از تصمیمات جهانی غیر ممکن است.

این فعال سیاسی ادامه داد: مردم طی این چهل سال همیشه در صحنه بوده اند و هر جا که نیاز به حضور آنان بوده مشارکتی فعال داشته اند و این مشکلات اقتصادی و اجتماعی که کشور گریبانگیر آن است به دلیل اشتباهات و خطاهایی است که طی این مدت از قوای اجرایی و تقنینی سر زده است.

وی افزود مدیریت انقلابی اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و هرکس که معتقد به اصول قانون اساسی و ولایت امر فقیه در زمان غیبت امام معصوم و مسلح به تخصص و تقید است مدیر انقلابی است حال هر گرایشی که می خواهد داشته باشد. وی نیاز امروز کشور تکیه بر توانمندی های داخلی و منابع انسانی گرانقدری دانست که در حوزه‌های مختلف علمی و صنعتی و… وجود دارد.

وی حفظ وحدت و همبستگی در بین مردم و جریانات سیاسی را ضروری دانست و افزود نحله های مختلف فکری که در دایره نظام تعریف می شوند باید با همدیگر رقابت سالم توام با رفاقت داشته باشند.

این فعال سیاسی در پاسخ به سوالی در خصوص مرزبندی اصلاح طلبان با ساختار شکنان افزود ساختار شکنی در هر جریان سیاسی محکوم و عملی قیبح است و اینکه عده ای زمانی مدیریت های کلان در سطح کشور را در اختیار داشته اند که بخشی از وضعیت موجود هم محصول تصمیمات اشتباه آنان است ژست اپوزسيون بگیرند به مزاح بیشتر شبیه است تا واقعیت وبجای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند مطالبه گر شده اند اصلا قابل قبول نیست.

وی حمله به ساختارهای رسمی نظام را دسیسه دشمن دانست و افزود این مسئله از زبان هرکسی که مطرح بشود بی شک در پازل دشمن بازی می کند.

وی در پاسخ سوال دیگری در خصوص اتفاقات سال 88 ادامه داد فتنه 88 شیرینی حضور میلیونی مردم را در کام همه تلخ کرد کشور در آن مقطع می توانست از این حماسه بهره برداری داخلی و خارجی بسیاری داشته باشد که متاسفانه به دلیل لجبازی های بی جا این مهم رخ نداد.

وی افزود: اعتقاد به ولی فقیه آنجایی معنا پیدا می کند که هرچند مسئله ای خلاف نظرت باشد اما اگر از سوی ولی امر مطرح می شود اطاعات کنی که متاسفانه در این بین افرادی از اصلاح طلبان علی رغم شعار تبعیت از ولایت فقیه که سالیان سال می دادند مردود شدند الان که حدود 10 سال از آن سالها می گذرد برای همه واضح و روشن شده که ایستادگی رهبری در مقابل زیاده خواهان چگونه به نفع نظام و انقلاب تمام شد.

این فعال سیاسی مرزبندی اصلاح طلبان را از همه ی آنانی که در عمل به اصول قانون اساسی و اصل ولایت فقیه معتقد نیستند امری ضروری دانست و ادامه داد این آسیب اصول گرا و اصلاح طلب ندارد و در هر موضعی محکوم است همانگونه که در دولت‌های 9 و 10 نیز به چشم آمد و همه دیدند رئیس جمهور منتخب بعدا چگونه در مقابل ساختارهای رسمی کشور لج بازی کرد لذا این عمل از سوی هر جریانی که صورت پذیرد محکوم و گناهی نابخشودنی است.

وی پویایی در اداره کشور و حل مشکلات موجود را در رقابت های چند صدایی و حضور احزاب مختلف دانست و افزود باید شرایط برای حضور همه جریانات معتقد و افراد صالح در انتخابات فراهم شود زیرا هم، اینگونه، انتخاباتی پر شور خواهیم داشت هم همه ی سلایق در چارچوب نظام، فعال خواهند بود.

وی در پاسخ سوال دیگری خود را فعال سیاسی با گرایش اصلاح طلب انقلابی و معتقد به آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری دانست و افزود بی شک انتخابات پیش رو انتخاباتی مهم و پر‌شور خواهد بود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38727
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.