مردم در انتخابات اخیر بلوغ خود را نشان دادند

صادق خرازی در همایش «امتداد امید، ندای تغییر» که عصر امروز به میزبانی حزب ندای ایرانیان، شعبه کرمان برگزار شد، با اشاره به پیروزی حسن روحانی در انتخابات اخیر گفت که آنچه که این سال ها و این روزها رخ داده، مبارزه با جریان دورویی و نفاق است. برخی به نام مقدسات و به نام دین، دین گریزی کردند اما در سال 92 و 96 مردم بلوغ آشکار و بنیادینی در ایران شکل دادند که با هیچ پتکی آوار نخواهد شد.

وی اضافه کرد که علی رغم همه دروغ ها و همه فشارها، مردم به روحانی اعتماد کردند، اگرچه که می دانستند دولت یازدهم در همه زمینه ها نتوانسته نیازهای مردم را برطرف کند. او با طرح این پرسش که «مردم چگونه به روحانی رای دادند» گفت که مردم رای به ماندگاری اخلاق، تعامل، تعادل و استمرار راه اصلاحات دادند. به اعتقاد خرازی، مردم نسبت به دولت و حسن روحانی، احساس صداقت کردند. او از رییس جمهور خواست که «حس صداقت» مردم را پاس بدارد. به گفته او، پیام انتخابات اخیر، شکل گیری دولتی جوان و با انگیزه است تا بتواند مشکلات ایران را حل کند.

وی که رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان است، به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت که آقای هاشمی در سال های گذشته برای آسیب ندیدن شالوده نظام ما، خون دل خورد و خود را قربانی کرد تا جمهوری اسلامی قربانی نشود.

روحانی پاشنه هایش را برای حامیانش بالا بکشد

محسن برازوان، رییس شعبه کرمان حزب ندای ایرانیان در این همایش گفت که مطالبه اصلی ما از دولت، استفاده نکردن از کسانی است که برای حمایت از آقای روحانی پاشنه بالا نکشیدند. او از روحانی خواست که برای 24 میلیون نفری که به او رای دادند، پاشنه هایش را بالا بکشد. برازوان همچنین از برخی مسوولان دولتی در کرمان که در انتخابات ریاست جمهوری به طور کامل از روحانی حمایت نکردند انتقاد کرد و به کنایه گفت که «برخی هم به استقبال رقیب روحانی رفتند.»

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12245
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.