آزادی ۳۶ زندانی با تلاش انجمن حمایت زندانیان رفسنجان

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ۳۶ زندانی با همت انجمن حمایت زندانیان و دادگستری و دادستانی رفسنجان آزاد شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمدی در جشن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر ۲۳۰خانوار تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان شهرستان رفسنجان قرار دارند.

او می گوید: طی سال جاری ۸۵۰ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر چهار میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال در بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: رفسنجان نخستین شهری است که به همت خیرین اولین دستگاه ام‌آرآی کشور را خریداری کرد و اولین وقف برای امنیت کشور را دارد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از موقوفات هلال‌احمر کشور در رفسنجان است، گفت: طی سال جاری برای حدود ۵۰ الی ۶۰ مددجو توسط واحد اشتغال وحرفه آموزی اداره زندان و با همکاری انجمن حمایت اشتغال زایی شده است و حدود ۱۵ نفر از همسران ودختران زندانیان نیازمند نیز معرفی به اشتغال شده اند.

او از اهدای ۳۵۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و موردی به خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۵۰ مورد معرفی به بانک جهت دریافت وام نیز انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی می گوید: مجموع واریزی‌نقدی و تعهدات نقدی خیران در این جشن نیز دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85327
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.