نماینده رفسنجان و انار در مجلس خبر داد


آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از زیرسازی و آسفالت جاده شاهزاده عباس با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام”حسین جلالی” امروز ۱۳ خردادماه با اشاره به بازدید از جاده شاهزاده عباس رفسنجان اظهار کرد: تقریبا ۱۰ روستا در مسیر جاده شاهزاده عباس قرار گرفته و این مسیر سالها محل تردد روستاییان است و علاوه بر محل ییلاق و قشلاق دامداران، منطقه گردشگری و زیارتی است که آخر هفته جمعیت زیادی به خود می بیند و می توان گفت جاده پرترددی است.

وی عنوان کرد: متأسفانه این جاده خاکی و نامناسب است و رهگذران عبوری ازجمله روستائیان که برای خرید مایحتاج خود باید این مسیر را طی کنند مدعی هستند که خودروهایشان بر اثر خرابی جاده فرسوده شده است.

جلالی ادامه داد: از آنجا که روستاهای این منطقه در جوار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قرار گرفته اند و تعدادی از روستاها در اختیار مجتمع است، توقع اهالی منطقه از مس، آسفالت این مسیر است که با توجه به درخواستی که از مجتمع مس رفسنجان انجام شد موافقت کردند و زیرسازی دو و نیم کیلومتر از جاده طی انعقاد قرارداد با پیمانکار در حال اجراست و قرار است جاده مغوئیه هم به موازات جاده شاهزاده عباس توسط مس زیرسازی و آسفالت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71915
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.