ادارات راهداری کرمان و راور تجهیز می‌شود

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در نشست مشترک محمدرضا پورابراهیمی با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشوری که در محل دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای کشور، با درخواست نماینده کرمان به منظور تجهیز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای کرمان و راور موافقت کرد.
پورابراهیمی از اقدامات انجام شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان های انتخابیه خود تقدیر کرد و تسریع در عملیات اجرای پروژه های توافق شده از جمله نقاط حادثه خیزی مانند شاهرخ آباد را خواستار شد.
وی در این نشست به درخواست تجهیز ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای راور و کرمان پرداخت که مورد موافقت معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.
در این نشست قرار شد بخشی از تجهیزات شامل سه دستگاه کامیون نمک پاش، 2 بیل مکانیکی، سه کامیون ایسوزو، احداث سوله شن و نمک، یک کامیون کمرشکن، تخصیص تجهیزات ایمنی راهها، تخصیص اعتبار به منظور اجاره ماشین آلات حداقل 50میلیارد ریال، اتمام ساخت ساختمان های اداری شهرستان های کرمان و راور و احداث راهدارخانه گردنه خراسانی راور تا پایان سال تحویل راهدارخانه های کرمان و راور شود و بخشی هم برای سال آینده به عنوان تجهیز در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24794
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.