استفاده از ظرفیت‌های حوزه بین‌الملل برای تأمین منابع ارزی نهاده‌های کشاورزی

کرمان‌نو-سرپرست بانک کشاورزی با اشاره به پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های این بانک در حوزه بین‌الملل بر استفاده از این ظرفیت‌ها برای تامین منابع ارزی مورد نیاز نهاده‌های بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو مهدی رضایی در هم‌اندیشی و بازآموزی مقررات ارزی این بانک با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسب و جایگاه تخصصی بانک کشاورزی در کمک به تامین امنیت غذایی کشور باید از تمام ظرفیت‌های حوزه بین‌الملل بهره برداری کرد.

او با اشاره به اهمیت تامین ارز مورد نیاز برای تامین نهاده‌های بخش کشاورزی بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه بین‌الملل این بانک تاکید و خاطرنشان کرد: در این حوزه نیازمند تلاش جدی‌تر و برنامه‌ریزی برای حفظ و توسعه بازار ارزی هستیم.

سرپرست بانک کشاورزی در تشریح انتظارات از حوزه بین‌الملل این بانک به جایگاه ویژه این حوزه در سند راهبردی و برنامه‌های تدوین شده این خط مشی اشاره و عنوان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی و تلاش جدی شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است طی چند سال آینده به بانک برتر کشور تبدیل شویم. یکی از راهکار‌های بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه حوزه بین‌الملل این بانک را حرکت بر اساس یک برنامه عملیاتی (Business Plan) در حوزه ارزی و افزایش سهم از بازار ارزی می‌دانم. شناسایی مشتریان فعال ارزی سراسر کشور، جذب مشتریان جدید، تسهیل و بهبود عملکرد حوزه صرافی از طریق مراجع خاص از مهم‌ترین عوامل تحقق این برنامه‌ها است.

رضایی با اشاره بر کاهش تعهدات ارزی ایفا نشده تاکید و خاطرنشان کرد: سرعت در پاسخگویی به مشتریان ارزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می‌رود با همکاری واحد‌های دیگر از جمله بانکداری شرکتی سرعت و وضعیت ارائه خدمات ارزی به مشتریان را ارتقا داد

او با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انسانی در پیشبرد برنامه‌های بانک کشاورزی، به روزرسانی دانش همکاران حوزه ارزی را از طریق آموزش ضروری دانست و گفت: نیاز‌های آموزشی این دسته از همکاران نیز از طریق حوزه آموزش پیگیری و برطرف خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89066
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.