مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:


استقامت و پایداری از پیام های خون شهدا است

کرمان نو- مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان اظهارداشت: پیام خون شهدا استقامت و پایداری در راه خدا به قمیت تکه پاره شدن خودتان و عزیزانتان است.

علی رمضانی روز پنج شنبه در سومین یادواره شهدای منطقه تهرود ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: دو عامل جوامع بشری را سست می کند یکی خوف و دیگری حزن است که خوف از عامل بیرونی و حُزن جزو عوامل درونی است .

او افزود: در نظام ۲رویکرد وجود دارد یکی رویکرد استقامت و عزت مندی و دیگری رویکرد وادادگی و انفعال است همچنین رویکرد استقامت گاهی اوقات اقتصادی است که نباید باشد چون مربوط به انفعال و بی تدبیری ما است .

مدیرکل صداو سیمای استان کرمان ادامه داد: ما که اسلحه و موشک نداشتیم چرا اسراییل و آمریکا از ما می ترسند؟ چون بچه های سپاه ما توی دریا می روند و کشتی ما را که دزدیده اند پس می گیرند، این همان پیام قدرت است که شهید سلیمانی می خواهد.

رمضانی توضیح داد: متاسفانه در بحث اقتصاد مشکلاتی داریم که ناشی از نبود روحیه مقاومت و شهدا است اگر اقتصاد را دست این طیف از دوستان بدهند اصلاح می شود البته ما به دولت انقلابی امید بسته ایم که مشکل را حل کند.

او می گوید معاش و معاد کنار هم هستند و از کسی که معاش ندارد نمی توان انتظار داشت به معاد بپردازد.

خانواده شهدا و بسیجیان رسانه باشند

مدیرکل صدا وسیمای کرمان تصریح کرد: در بحث رسانه و فضای مجازی تمام خانواده شهدا و بسیجیان باید یک رسانه باشند و اگر تولید محتوای خوب و انقلابی در فضای مجازی زیاد شود دشمن صحنه را ترک خواهد کرد.

او عنوان کرد: به میزانی که آن ها در رسانه و فضای مجازی و فرهنگی سرمایه گذاری می کنند ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و با تدابیری که اندیشیده می شود امیدواریم بسیج و مجموعه نیروی انقلاب پای کار آمده و در فضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

رمضانی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) بیان کرد:آنهایی حق خانواده شهدا را ادا نمی کنند و در پیچ و خم های زندگی یاریشان نمی کنند به آتش غضب الهی دچار می شوند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان اظهارداشت:در روز قیامت هر یک از شهدا می توانند ۷۰ هزار نفر از بستگان خود را شفاعت کنند تا جایی که همسایگان با هم به مخاصمه می پردازند و به یکدیگر می گویند من در دنیا نزدیکتر بودم باید اول من را شفاعت کند.

به گفته او شهادت لطف الهی است و شامل حال افراد خاصی می شود که خداوند لطف و فضلش شامل حال آن ها می شود.

رمضانی ادامه داد:شهدا از همرزمان خودشان دل نمی کنند و به آن ها بشارت می دهند و می گویند نه بترسید و نه اندوهگین باشید

اولین یادواره شهدای منطقه تهرود در روستای خان خاتون، دومین یادواره در روستای نگور و سومین یادواره صبح امروز در روستای اخچه برگزار شد همچنین منطقه تهرود  ۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و از توابع شهرستان بم می باشد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80478
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.