اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی/ زمان شرکت در مراسم های بعدی اعلام می‌شود

بنا به اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور پیشگیری از آسیب های بیشتر مراسم خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی لغو و زمان شرکت در مراسم های بعدی اعلام می شود.

در متن این اطلاعیه آمده:

«به پاس احترام به ساحت مقدس شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل به جلوه گاه وحدت اسلامی و اقتدار انقلابی نموده اند.
خدا را سپاس میگوییم دل های مردم را متوجه این حماسه شکوهمند نمود و پاسخ روشن به دشمنان اسلام داده شد که تا ابد قصد سو به دین ما را از سر خود بیرون کنند. به همین مناسبت لازم است مراتب سپاس و تقدیر و تشکر خود را نسبت به عموم مردم شرکت کننده به ویژه میهمان هایی که از خارج از کشور و استان های دیگر آمده بودند ابراز داریم. و به همه ی عزیزانی که با حضور خود پیمان وفاداری و اتحاد امت و ولایت را به اثبات رساندند سر تعظیم فرود آوریم. حضور یکپارچه مردم در تشیع سرداران شهید باعث شد که پس از مراسم تشیع به منظور پیشگیری از آسیب رسیدن بیشتر به شرکت کنندگان عزیز برنامه تدفین به وقت دیگر موکول گردد. از ملت شریف و عزیز و دلاور تقاضا داریم با توجه به اطلاعیه صادره از مراجع رسمی که از صدا و سیما منتشر می شود در مراسم های بعدی شرکت کنند.»

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39952
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.