رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:


اعتمادسازی و پاسخ‌گویی؛ مهم ترین کارکرد روابط عمومی

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت:اعتماد سازی و پاسخ گویی مهم ترین کارکرد روابط عمومی است.

مهران باهری در وقت اختصاص یافته به وی در گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، نقد پذیری در روابط عمومی را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای اعتماد سازی و جذب مخاطب دانست.

وی با بیان اینکه قناعت علمی همان مرگ علمی است خاطر نشان کرد: اگر در روابط عمومی نسبت به بروز رسانی علمی خود و آگاهی از مسائل آموزش و پرورش مستمرا گام برنداریم فعالیت ما در روابط به پایان رسیده و موفق نمی شویم.

باهری با اشاره به حجم فعالیت کارشناسان روابط عمومی در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق خواستار استقلال پست روابط عمومی در این ادارات شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان بر توجه به بار معنایی اخبار منتشر شده در روابط عمومی از صف تا ستاد تاکید کرد و گفت: متاسفانه انتشار بعضی از اخبار در آموزش و پرورش فاصله زیادی تا عملی شدن دارد و نمی توان به خوبی نسبت به روشنگری و پاسخگویی به افکار عمومی اقدام کرد.

مهران باهری با گرامیداشت روز پاسداشت زبان فارسی بر توجه ویژه به این زبان و عدم استفاده از کلمات سایر زبان ها در تبلیغات، اطلاع رسانی و انتشار اخبار تاکید کرد.

وی خواستار عدم رسانه ای کردن پرداخت مطالبات فرهنگیان شد.

باهری ضمن تقدیر و تشکر از تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش با همکارانی که در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا جلوه های ویژه معلمی را به نمایش گذاشتند گفت: ایجاد ارتباط موثر بین دانش آموزان، معلمان و اولیا با مسئولان مهمترین رسالت روابط عمومی است.

مهران باهری تصریح کرد: روابط عمومی ها برای خروج از روز مرگی و مرگ زودرس باید در راستای آگاهی بخشی و بروز رسانی علمی خود گام بردارند‌.

رئیس اداره اطلاع روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: نقد پذیری لازمه پویایی و کار آمدی روابط عمومی در راستای اعتماد سازی است.

بر پایه این گزارش گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49393
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.