افتتاح 600واحد بازسازی شده کوهبنان

حسین سالاری فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این شهرستان با تعامل خوبی بین مسوولان وجود دارد، فرایند اجرایی ساخت و بازسازی واحدهای زلزله زده در حداقل زمان ممکن انجام و منابع مورد نیاز نیز از سوی دولت تامین شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 600 واحد آماده و 730 واحد نیز در مرحله ساخت سقف است تصریح کرد: افزایش قیمت برخی مصالح موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده اما مواردی از جمله ثابت نگه داشتن قیمت شن و بتن که در سطح شهرستانی قابل حل بوده، مورد رسیدگی قرار گرفته است.

فرماندار کوهبنان اظهار کرد: افزایش قیمت آهن آلات موجب مشکلاتی شده که با تعامل با واحدهای تولیدی فولاد می توان این مشکل را برطرف کرد.

وی در پایان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در شهرستان مورد بازسازی قرار گرفته است تا واحدهای فرسوده نیز از سطح این شهرستان جمع آوری شوند

به گزارش ایسنا، همچنین صبح امروز پنج شنبه نیز با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سرپرست استانداری کرمان، امام جمعه و فرماندار راور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان استان 200 واحدهای بازسازی شده روستای گورک بخش کوهساران شهرستان راور افتتاح شد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18972
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.