مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان اعلام کرد


افراد فاقد پوشش بیمه، برای دریافت بیمه سلامت رایگان اقدام کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: تقاضا داریم چنانچه فردی هست که خانواده اش تحت پوشش بیمه نیست یا اعتبار آن تمام شده، نسبت به تمدید بیمه رایگان اقدام کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکترمحمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به نشانی www.bimehsalamatiranian.ir و دفاتر پیشخوان دولت، تحت پوشش بیمه این سازمان قرار بگیرند.

وی افزود: از آنجایی که تاریخ اعتبار برخی از بیمه نامه های سازمان بیمه سلامت به پایان رسیده و بعضی از شهروندان برای تمدید بیمه نامه اقدام نکرده و با توجه به اینکه دفترچه بیمه دیگر وجود ندارد، ممکن است اطلاع نداشته باشند که تاریخ اعتبار بیمه آنها تمام شده است.

جعفری بیان کرد: پیشنهاد می شود شهروندان به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت مراجعه کرده و بیمه خود را تمدید نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: برآن هستیم هزینه‌های درمانی و دارویی شهروندان را از روی دوش شهروندانی که بیمه ندارند برداریم و هزینه ها به عهده بیمه قرار بگیرد.

وی افزود: تقاضا داریم چنانچه فردی هست که خانواده اش تحت پوشش بیمه نیست یا اعتبار آن تمام شده، نسبت به تمدید بیمه رایگان اقدام کند زیرا این فرصت استثنایی است و اگر ارزیابی وسع مالی انجام شود، متحمل هزینه خواهند شد.

جعفری اظهار کرد: این فرصتی است که سازمان بیمه سلامت قائل شده تا خانواده ای که فاقد پوشش بیمه است، از مزایای بیمه بهره مند شود تا بیمه ۷۰ درصد هزینه دارو، ۷۰ درصد هزینه سرپایی و ۹۰ درصد از هزینه بستری را پوشش بدهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92121
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.