امکان خوداظهاری کنتورهای برق توسط مشترکین

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان در خصوص امکان خود اظهاری کنتور برق توسط مشترکان، بیان نمود: در راستای دولت الکترونیک و به حداقل رساندن رفت و آمدهای غیر ضروری، این شرایط برای مشترکان شرکت امکان پذیر شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، معاون فروش و خدمات مشترکین افزود: مامورین شرکت توزیع طبق برنامه زمان بندی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله پوشیدن دستکش، شیلد و رعایت فاصله اجتماعی، جهت قرائت کنتور به درب خانه مشترک مراجعه می نمایند.

وی ادامه داد: اگر به هر دلیلی امکان قرائت کنتور برای مامور فراهم نگردد، این شرکت زیر ساخت لازم جهت اعلام کیلو وات ساعت برق مصرفی توسط مشترک به صورت الکترونیکی را فراهم نموده است.

سلیمانی تصریح کرد: پس از ارسال گزارش مامور، مبنی بر عدم امکان قرائت، پیامک اطلاع رسانی حاوی توضیحات لازم و لینک اعلام خود اظهاری کارکرد کنتور و شماره تماس مامور و امور مشترکین شهرستان برای مشترک ارسال می گردد؛ مشترکین می توانند با کلیک بر روی لینک دریافتی، نسبت به ثبت کیلو وات ساعت مصرفی خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکین می توانند از طریق شماره درج شده روی بدنه کنتور و انطباق آن با شماره اعلامی در لینک خود اظهاری، کنتور خود را مشخص کند و بر اساس نوع کنتور( مکانیکی یا دیجیتالی) کیلو وات مصرفی را اعلام نمایند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیان نمود: راهنمای قرائت کنتور در لینک ارسالی در پیامک قرار داده شده است، دارندگان کنتور های دیجیتال سه تعرفه ، پس از فشردن دکمه نمایشگر و ملاحظه ساعت، تاریخ و تعرفه مجموع مصارف، ارقام درج شده برای تعرفه میان باری، اوج با و کم باری را مشاهده و درج کنند. علاوه بر این، مشترکین می توانند با نصب اپلیکیشن خدمات مشترکین این شرکت یا مراجعه به پورتال شرکت، نسبت به ثبت کارکرد کنتور خود اقدام نمایند.

سلیمانی در پایان سخنان خود به اضافه شدن کد دستوری برای خود اظهاری کنتور مشترکین خبر داد و  گفت: مشترکین می توانند با ارسال کد دستوری با فرمت #کیلو وات کم باری*کیلو وات میان باری *کیلو وات اوج بار *  شناسه قبض *R* را به شماره 200008000 ارسال نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=48530
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.