انتقاد نماینده کرمان از وزیر کشور

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی از صحبت های وزیر کشور درباره نحوه انتخاب استاندار کرمان انتقاد کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی زاهدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با اشاره‌ به روز دانشجو گفت: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو و ۳ شهید این روز را گرامی می دارم که با خون خود، نهال مبارزه با استکبار را کاشتند . امروز جنبش دانشجویی با باور به این آرمان ها، مطالبه گری از دولت های مختلف داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم انقلابی کرمان در انتخابات سال ۹۶ و ۱۴۰۰ به رئیسی رأی داده و حمایت کردند. انتظار می رود رییس جمهوری و وزیر کشور صدا و فریاد مردم استان کرمان را شنیده و در تصمیم گیری ها لحاظ کنید.

نماینده کرمان افزود: متاسفانه وزیر کشور در سفر سرزده روز دوشنبه ۱۵ آذر به کرمان که در فضای کاملا امنیتی صورت گرفت، اقدام به بیاناتی در شورای اداری استان کرد. این اظهارات موجب عصبانیت، نگرانی و دلخوری مردم استان کرمان و برگزاری تجمعاتی در این شهر صورت گیرد که ممکن است در سفر آینده رئیس جمهور به استان تاثیر بگذارد.

زاهدی ادامه داد: وزیر کشور بیان داشته که حسب نظر نخبگان و نمایندگان استان کرمان نسبت به ادامه فعالیت استاندار تصمیم گرفته شده اما سوال این است بیانیه ۴ نماینده انقلابی استان را ندیدید؟ آیا مردم انقلابی جزو نخبگان استان نبوده که به خواسته آنها توجه نشد؟ دولت به جریان انقلابی احترام گذاشته و مصلحت انقلاب، نظام و استان را در موضوع تعیین استانداری در نظر بگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81152
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.