توسط اعضای داوطلب هلال احمر کرمان محقق شد:


اهدای ۵۲ هزار سی سی خون به نیت حاج قاسم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از اهدای ۵۲ هزار سی سی خون توسط اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت به نیت حاج قاسم و در قالب پویش ملی چلچراغ خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، هادی سلطانی بیان کرد: ۱۱۷ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان، ۵۲ هزار و ۶۵۰ سی سی خون به نیت حاج قاسم در قالب پویش ملی چلچراغ به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: این برنامه با حضور اعضای داوطلب کانون های جوانان، دانشجویی، امدادگران، داوطلبان و هم چنین اعضای داوطلب خانه هلال شهید حاج یونس زنگی آبادی برگزار شد.
سلطانی با اشاره به اینکه این مراسم در شب های لیالی قدر اجرا شده است، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در کنار انجام رسالت‌های ذاتی، به دنبال ترویج هر چه بیشتر فرهنگ انسان دوستی اهدای خون است.
وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا سبب شده تا بسیاری از افراد از ترس ابتلا به بیماری، مراجعه کمتری به مراکز انتقال خون داشته باشند که این امر بر ذخیره سازی گروه های خونی تاثیر گذاشته است در حالی که مراکز انتقال خون ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید دارند، کرونا یک بیماری تنفسی است و اهدای خون خطری را برای افراد اهدا کننده نخواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87665
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.