بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی از شنبه آینده| فعالیت ها به صورت «زوج و فرد» است

رییس پلیس راهور ناجا از آغاز به کار تمامی مراکز تعویض پلاک خودرو و آموزشگاه‌های رانندگی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

 پایگاه خبری پلیس راهور گزارش داده؛ سردار سید کمال هادیانفر افزود: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم‌ها، هیات‌ها و مسوولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمام استان‌ها از مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی و بازدید نهایی که توسط تیم‌های نظارتی پلیس راهور انجام شده، تمام مراکز شماره‌گذاری از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان سراسر کشور هستند.

وی عنوان کرد: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شد ارائه خدمت در مراکز شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد.

وی ادامه داد: در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه می شود.

هادیانفر گفت: پلیس راهور ناجا تمام تلاش خود را کرده تا تمام پروتکل‌های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی رعایت شود.

وی افزود: آموزشگاه‌های رانندگی هم مانند مراکز شماره‌گذاری ارائه خدمت می کنند، لیکن برابر بازدیدهای صورت گرفته برخی از آموزشگاه‌ها تاکنون موفق به برقراری پروتکل‌های بهداشتی نشده اند و به آنها اجازه فعالیت داده نمی شود، بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم کنند به آنها مجوز لازم ارائه می شود.

او گفت: از هموطنان می‌خواهیم ضمن همراهی با تمهیدات بهداشتی به مراکز با همراه داشتن ماسک و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمات فاصله فیزیکی با دیگران را رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47880
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.