معاون استاندار کرمان خبر داد


بازگشت محدودیت‌های ترددی استان کرمان به روال قبل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: نیمه شب گذشته ممنوعیت تردد بین استانی پایان یافت و طرح جامع محدودیت های هوشمند در حال بازنگری است و تغییراتی در آن اعمال خواهد شد که احتمالا هفته آینده تغییرات ابلاغ می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمدصادق بصیری” ظهر امروز ششم شهریورماه در نود و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: متاسفانه ۳۰۶ شهرستان در سطح کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی وضعیت استان کرمان را مقداری بهتر دانست و در ادامه این وضعیت را بسیار شکننده عنوان و اظهار کرد: در هفته گذشته ۲۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت که خوشبختانه در هفته جاری نیمی از آنها در وضعیت نارنجی قرار گرفتند به گونه ای که ۱۰ شهرستان ما اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به جلسه استانداران با وزیر جدید کشور اظهار کرد: با کلیات واردات واکسن از طریق بخش خصوصی و همچنین با افزایش تفویض اختیار استانداران در زمینه کنترل بیماری کرونا موافقت شده است.

وی بیان کرد: نیمه شب گذشته ممنوعیت تردد بین استانی پایان یافت و طرح جامع محدودیت های هوشمند در حال بازنگری است و تغییراتی در آن اعمال خواهد شد که احتمالا هفته آینده تغییرات ابلاغ می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75505
1 نظر
  1. […] بسته خبری امشب از انتخاب شهردار کرمان تا بازگشت محدودیت‌های ترددی استان کرمان به روال قبل […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.