بازگشت ۱۴ زندانی در کرمان به آغوش خانواده

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند.

به گزارش کرمان نو، سیدحجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ ۵ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال از زندان‌های استان کرمان آزاد شده اند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

او افزود: در حال حاضر ۱۵۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند که برای آزادی این تعداد، ۱۴ میلیارد تومان نیاز است.

موسوی قوام با اعلام اینکه زندان کرمان با ۶۳ نفر، بالاترین آمار مربوط به زندانیان جرائم غیرعمد را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: زندان منوجان با یک نفر کمترین آمار زندانیان جرائم غیرعمد را دارا است.

او به بالاترین نوع جرم در بین زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و بیان داشت: محکومین مالی با ۷۹ نفر، محکومین مهریه با ۵۸ نفر و محکومین نفقه با ۱۴ نفر بالاترین آمار در بین جرائم غیرعمد را دارا هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۲ جشن گلریزان به صورت نیمه حضوری و مجازی در استان کرمان برگزار شده است، تصریح کرد: از ۱۱ ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان در شهرستان کرمان برگزار شده که در اولین شب که مهمان برنامه حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بودند، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان کمک شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69248
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.