در راستای پویش به عشق حسین (علیه السلام) می بخشم؛


با گذشت خانواده بمی؛ قاتل جوان از اعدام رهایی یافت

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای پویش به عشق حسین علیه السلام میبخشم، یک فقره پرونده قتل عمد با همت طلایه داران صلح استان کرمان و شهرستان بم منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکوم از قصاص شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۱ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: قاتل که فردی جوان است، چهار سال پیش بدلیل عدم کنترل خشم مرتکب یک فقره قتل شده بود و در آستانه ی اجرای حکم قصاص به احترام ایام ماه محرم و احترام امام حسین (علیه السلام) از طرف مادر و پدر مقتول مورد بخشش قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه خانواده نیکوکار بمی، افزود: والدین مقتول اعلام کردند تنها با قصاص قاتل فرزندمان آرام می گرفتیم، اما با حضور در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین و با شنیدن مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکران امام حسین(علیه السلام)، یک مرتبه پس از چند سال پافشاری برای اجرا حکم قصاص به عشق امام حسین (علیه السلام) و احترام به ماه محرم تصمیم به گذشت گرفتیم.

حمیدی با اشاره به اینکه عفو و بخشش از بالاترین فضایل اخلاقی است، گفت: از زحمات و تلاش صلح یاران و طلایه داران صلح استان کرمان قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را مسئلت دارم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94873
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.