بخشدار اعلام کرد


بخش ساردوئیه جیرفت رکورددار جاده‌های خاکی در استان کرمان

بخشدار ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت از وجود ۱۷۰۰ کیلومتر جاده خاکی در این بخش خبر داد که در سطح استان کرمان بی سابقه است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا عباسعلی مسلمی مهنی با برشمردن ظرفیت های گردشگری و زیارتی بخش ساردوئیه و شهر درب بهشت و دره مدیترانه ای دلفارد گفت: ساردوئیه که همزمان با استان یزد به بخش تبدیل شده، متاسفانه علی رغم اقدامات انجام شده و ظرفیت های بی نظیر  در محرومیت به سر می برد.

وی وسعت بخش ساردوئیه را  ۳۲۰۰ کیلومتر مربع اعلام کرد که با داشتن ۱۷۰۰ کیلومتر راه خاکی روستایی رکورددار در سطح استان کرمان است و اهتمام  اداره کل راهداری جنوب کرمان را در این راستا مورد تاکید قرار داد.

مسلمی افزود: در این بخش روستاهایی وجود دارد که به دلیل خاکی بودن جاده دسترسی   امکان توسعه و برطرف کردن مشکلات آنها  وجود ندارد و مردم همچنان دچار مشکل هستند.

بخشدار ساردوئیه جیرفت بر لزوم توسعه راه های روستایی برای عمران و آبادانی روستاها تاکید کرد و گفت: با ایجاد جاده های روستایی و توسعه، امکان برگشت ساکنان روستاها از شهر و ماندگاری اهالی روستاها فراهم می شود.

وی بابیان این مطلب که امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، خدمات زیادی در این بخش صورت گرفته، اما به واسطه وسعت زیاد و پراکندگی بالا به چشم نمی آید، گفت: اختصاص اعتبارات ملی راهگشای مشکلات بخش ساردوئیه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98726
1 نظر
  1. میرشکاری می گوید

    داداش اشتباه میزنی
    ۳۲۰۰ کیلومتر مربع هستید
    ۱۷۰۰ کیلومتر جاده خاکی دارید !!!
    عرض هر جاده را هم دو متر در نظر بگیریم
    ۳۴۰۰ کیلومتر مربع جاده خاکی 🙂 😑😅🥴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.