بررسی مشکلات آزادی ۷۸ زندانی در کرمان

رئیس دادگستری کرمان در شب شهادت سردار سلیمانی با حضور در زندان مرکزی کرمان مشکلات آزادی ۷۸ نفر از مددجویان را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان ملاقات چهره به چهره با تعدادی از مددجویان زندان مرکزی کرمان گفت: دیدار با  ۷۸ نفر از مددجویان زندان مرکزی کرمان در راستای برنامه‌های دهه مقاومت در دادگستری استان کرمان انجام شده است.

او گفت: تلاش می‌شود که با استفاده از تسهیلات ارفاقی و ساز و کار‌های ارفاقی پیش بینی شده، نسبت به تخفیف مجازات و یا آزادی مددجویان واجد شرایط اقدام شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان می گوید: این نشست با حضور مقامات عالی قضایی، مدیرعامل ستاد دیه استان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان و رئیس بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله تشکیل شده تا در چارچوب قانون نسبت به حل مشکلات مددجویان اقدام شود.

او گفت:جلسات متناظر با این نشست در شهرستان‌ها و با ارتباط ویدئو کنفرانس با مرکز استان برگزار شده تا مشکلات مددجویان در شهرستان‌ها نیز برطرف گردد.

به گفته موحد در استان کرمان در صدد تدوین لیستی از اسامی واجدان شرایط عفو به مناسبت دهه مقاومت هستیم که در صورت عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی در ۲۲ بهمن ماه آزاد خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه در تمامی عرصه‌ها از روح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استمداد می‌طلبیم، گفت: سردار سلیمانی تمام عمر با برکت خود را در راه جهاد و مبارزه با مظاهر بی عدالتی، جرم و فساد سپری کرد و در نهایت به دست شقی‌ترین انسان عصر حاضر کره زمین به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

موحد می گوید: امیدواریم که به برکت خون شهدا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مددجویان زندان‌ها باز نماییم.

این نشست با حضور معاون قضایی و مسئول گزینش و ارزیابی قضات، رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرمان، مدیرکل زندان ها، رییس بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله، معاونین دادستان، مدیرعامل ستاد دیه و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82668
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.