برنامه شب‌های قدر در استان کرمان به مدت ۲ ساعت در فضای باز برگزار می‌شود

معاون استاندار کرمان گفت: برنامه شب‌های قدر در استان کرمان به مدت دو ساعت و در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و زاهدی، حسن‌پور و اعظمی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد ملی کرونا مانند هفته‌ها گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت بیماری در سطح جهان و کشور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در کشور از ۱۵۳ میلیون نفر گذشته است و در کشور ما تاکنون دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند گفت: گردش ویروس در کشور ادامه دارد و ستاد کرونا شرایط هشدار در کشور را اعلام کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با عنوان اینکه ۱۹۸ شهر کشور وضعیت قرمز کرونایی دارند افزود: از ۲۳ شهرستان استان کرمان، هفت شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
وی با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت جلسات روزانه کرونا برگزار شده و اجرای طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در استان رصد می‌شود ادامه داد: بیش از چهار هفته است که اصناف تعطیل شده و ضرر و زیان اقتصادی دیده‌اند.

بصیری با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود برای بازگشایی گروه دو شغلی کمیته اقتصادی ستاد کرونا استان تصمیم‌گیری کند گفت: در ستاد ملی قرار شد بانک‌ها تا ۱۰ روز گواهی برگشت چک اصناف را صادر نکنند.

وی با بیان اینکه اصناف مشکلات مالیاتی دارند و قرار شد برای صدور و تمدید پروانه کسب مجوز مالیاتی ملاک نباشد افزود: استان کرمان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بالاتر از سایر استان‌ها در کشور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: برنامه شب‌های قدر به مدت دو ساعت و در فضای باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69715
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.