برگزاری جشن گلریزان در همه شهرستان‌های کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان از آغاز تا پایان ماه به ترتیب در هر شهرستان استان جشن گلریزان برگزار خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید حجت الله موسوی قوام در نشست خبری هدف از برگزاری جشن گلریزان را جذب کمک‌های مردمی و فرهنگ سازی ذکر کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان با همراهی مردم خیر قصد داریم تعداد۱۴۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که اغلب به دلیل ورشکستگی مالی یا چک برگشتی یا در حوزه نفقه یا مهریه و یا دیه بودند آزاد کنیم و این امر مهم تنها با کمک رسانه‌ها واطلاع رسانی و حمایت مردم خیر محقق خواهد شد.

او به برگزاری موفق ۲۴ جشن گلریزان طی پارسال اشاره کرد و گفت: با حمایت‌های مردمی و همت سپاه ثارالله و دیگر نهاد‌ها موفق شدیم از ابتدای هفته بسیج در چهار مرحله این جشن را برگزار کنیم و ۷۰ نفر زندانی غیر عمد در هفته بسیج آزاد شدند و ۶۳ نفر به برکت سن پر برکت سردار دل‌ها و ۴۳ نفر در دهه فجر انقلاب اسلامی و ۳۷ نفر نیز در اعیاد شعبانیه آزاد شدند.

موسوی قوام می گوید: مردم  می‌توانند کمک‌های خود را از طریق بانک‌های استان که حساب ستاد دیه را دارند یا از طریق دفتر ستاد در خیابان جهاد و یا سامانه تلفن همراه  ستاره ۷۸۰ستاره ۷۷۷۷۰۳۴مربع برای آزادی این ۱۴۷ نفر وجه واریز کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86952
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.