بسیج کارگری استان کرمان به رفع مشکلات کارخانجات و مطالبات کارگران ورود کرد

مسئول بسیج کارگران استان کرمان از ورود میدانی بسیج کارگری استان به رفع مشکلات کارخانجات و پیگیری مطالبات کارگری خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سرهنگ روح‌الله نیکخواه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به مناسبت هفته بسیج کارگری با بیان اینکه امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده اظهار داشت: معظم له در همان ابتدای امسال به این مهم تذکر دادند که این نامگذاری باید در عرصه عمل دنبال شود.

وی با بیان اینکه در هفته کار، کارگر و بسیج کارگری قرار داریم گفت: رهبر معظم انقلاب کارگران را ستوان فقرات تولید می‌دانند و این یعنی کارگران، پایه و اساس تولید هستند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش سازمان بسیج کاری و کارخانجات استان کرمان در تحقق شعار سال بیان کرد: در بحث تولید ‌احصا مشکلات و موانع در دستور کار این سازمان بوده که با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی این حوزه این مشکلات احصا و به کمیسیون رفع موانع تولید ارجا شده است.

وی به حضور فعال سازمان بسیج کارگری استان کرمان هم در بحث احصا مشکلات و مطالبه‌گری برای رفع این مشکلات به صورت مجدانه اشاره کرد و افزود: این سازمان در شش ماهه دوم سال قبل به مشکلات ۹۰ کارخانه و مرکز صنعتی استان ورود میدانی داشت.

نیکخواه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این حوزه با تاسی از مکتب شهید سلیمانی بوده گفت: بسیج کارگری استان با حضور در صحنه در جهت رفع مشکلات کارخانجات و مطالبات کارگری ورود بدون ملاحظه‌ای داشته و نهایت پیگیری برخورد با عوامل ایجاد کننده این مشکلات را دارد.

وی با اقدامات انجام شده در حوزه پشتیبانی از توسعه تولید در استان کرمان نیز اشاره کرد و ادامه داد: توجه به حوزه دانش‌بنیان و رفع مشکلات کارگری و تولید در راستای اشتغال آفرینی و به‌کارگیری جوانان متخصص در عرصه کار و صنایع از دیگر اقدامات است.
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عملکرد سازمان بسیج کارگری استان کرمان در شش ماه دوم سال قبل بیان کرد: با کمک مدیران کارخانجات استان بیش از ۱.۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خرید اجناس مورد نیاز کارگران در راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه انجام شد.

وی به برگزاری هزار و ۸۰۰ ساعت شیفت ایثار اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات صنایع، پیگیری اعتراضات و التهابات جامعه کارگری و رفع آن، رفع موانع تولید و کارگری و مطالبه جدی ما در سال قبل بوده است.

نیکخواه با اشاره به اجرای طرح شهید برونسی و طرح شهید کریمی در جهت حمایت از کالای ایرانی بیان کرد: حمایت از کالاهای تولید شده در استان با هدف افزایش عرضه و تقاضا و در نهایت انگیزه بیشتر برای تولید کننده باید انجام شود.

وی با به شناسایی ۴۴۰ شهید جامعه کارگری استان برای نخستین بار گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای کارگری استان و چاپ کتاب این شهدا در برنامه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87759
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.