هم زمان با ایام فاطمیه و در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام شد:


تجدید میثاق مدیر مرکز امورخادمین، مدیر هسته گزینش و خادمان مسجد مقدس جمکران با سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی

خادمان مسجد مقدس جمکران در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های شهدای مقاومت و دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

به گزارش کرمان نو، گلزار شهدای کرمان در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی میزبان خادمین مسجد مقدس جمکران بود.

امیر مسلم کاشانی زاده مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران با همراهی حسن دهنوی مسئول بازرسی و هسته گزینش با گروه خادمین مسجد مقدس جمکران استان کرمان باحضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.
کاشانی زاده به خبرنگار آستان نیوز گفت: مراکز مختلفی در سطح کشور داریم که خادمین افتخاری خود را برای خدمت به زائرین مسجد مقدس جمکران به قم اعزام می کنند، یکی از این مراکز قابل توجه، استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.
وی افزود: بیش از ۸۰۰ خادم از استان کرمان به مسجد مقدس جمکران اعزام شده و به زائرین خدمت می کنند.
مدیر امور خادمین مسجد مقدس جمکران هدف از حضور در استان کرمان را شناسایی ظرفیت های گروه خادمین عنوان کرد و گفت: حضور ما برای شناسایی ظرفیت ها و فرصت هایی است که در استان کرمان است تا بتوانیم در راستای انسجام و هماهنگی بیشتر حوزه خدمت افتخاری در قم، از آنها استفاده کنیم.
وی ادامه داد: استان کرمان در حوزه های مختلف؛ فنی، فرهنگی، انتظامات و … خدمت رسانی های متعدد به زائرین می کند و سعی داریم از ظرفیت تخصصی استان استفاده کنیم.
جلیل رضازاده دبیر گروه خادمین استان کرمان ، مسجد مقدس جمکران را پایگاه عظیم تشیع دانست و گت: استان کرمان به عنوان جهان شهر مقاومت باید در خدمتگزاری الگو برای سایر استان ها باشد.

وی با اشاره به وصیت شهید سلیمانی مبنی بر اینکه دوست دارم ، کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند گفت: امیدوارم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم درخط ولایت گام برداریم و شرمند شهدا نشویم .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81796
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.