در طرح سه شنبه های تکریم صورت گرفت


تجلیل از خانواده شهید صدقی، بیسیم چی سردار حاج قاسم سلیمانی

در قالب طرح سه شنبه های تکریم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان، از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری در گلزار شهدای کرمان تجلیل شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، صبح امروز ۲۳ شهریورماه در قالب طرح سه شنبه های تکریم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان و در ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد و همچنین با حضور استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل ارشاد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان، از خانواده شهید جهانگیر صدقی ده زیاری در گلزار شهدای کرمان تجلیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” نماینده ولی فقیه در استان کرمان در این مراسم با اشاره به جایگاه شهداء اظهار کرد: اینجا حرم شهدای عظیم الشانی است که هر کدام مانند ستاره می درخشند و شهدا به دلیل پاکی و طهارتی که دارند، دیگران و جامعه را پاک می کنند و شخصیت هایی هستند که در گسترش ارزش های اسلامی و دینی نقش بی بدیلی دارند.

وی افزود: خصوصیت هشت سال دفاع جانانه ملت ایران این است اطراف خود را تا شعاعی پاک می کند و می بینیم تبدیل به جبهه عظیم مقاومت نه در ایران بلکه در منطقه شد و این شکل گیری جبهه مقاومت یک خیر و برکتی به جامعه اسلامی تزریق کرد که آرام آرام شرایط را برای قیام نورانی حضرت ولیعصر(عج) فراهم کند.

به گزارش ایسنا، شهید “جهانگیر صدقی ده زیاری” بیسیم چی حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و مسئول مخابرات لشکر ۴۱ ثارالله بود که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76716
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.