تسهیلات با سود ۶ درصد برای نوسازی ناوگان مسافربری

به نقل از ایرنا ـ خداداد مقبلی گفته میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان به تفکیک نوع ناوگان در ۲ بخش توسعه و نوسازی مشخص شده است.
وی با اشاره به نرخ سود ۶ درصدی تسهیلات گفت که پرداخت تسهیلات طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری به میزان ۷۰درصد از قیمت خودرو با نرخ سود ۶ درصد و مدت زمان باز پرداخت پنج ساله است.
مقبلی افزود که مبلغ وام تسهیلاتی برای توسعه و اضافه کردن ناوگان جدید به بخش مسافری بین شهری با نرخ سود ۱۰ درصد و مدت باز پرداخت پنج ساله نیز اعطا می‌ شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد که برای خرید سواری مسافربر عمومی، برای مسیرهای روستایی ۲۵میلیون تومان وام با نرخ بهره چهار درصد و با مدت زمان باز پرداخت پنج ساله پرداخت می‌ شود، این اقدام برای رانندگان دارای کارت هوشمند فرصت مناسبی است تا با استفاده از تسهیلات کم بهره اقدام به نوسازی و توسعه ناوگان کنند.
وی گفت که متقاضیان نوسازی ناوگان مسافربری، ناوگان عمومی فرسوده خود از جمله ون، مینی‌ بوس و سواری کرایه را در مراکز اسقاط معین از رده خارج کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ادامه داد که این طرح در راستای از رده خارج کردن ناوگان مسافربری عمومی فرسوده برون شهری بویژه مینی‌ بوس و سواری کرایه است لذا متقاضیان با مراجعه به شرکت های تولیدکننده و طی مراحل قانونی از مزایای دریافت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد که این تسهیلات به طور انحصاری به متقاضیان و دارندگان ناوگان مینی بوسی فرسوده و ون‌های فعال در مسیرهای برون شهری اختصاص دارد و شرکت های معرفی شده نیز خودروهای مورد نظر این طرح را با شرایط اعلام شده به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13638
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.