توزیع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۲۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم در هفته نخست ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در استان کرمان توزیع‌شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی توسط این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان افزود: با همکاری خیران نیکوکار و مراکز نیکوکاری ۱۲۴ آشپزخانه مهدوی تاکنون در سطح استان راه‌اندازی شده است.
وی ارزش تعداد پرس غذای توزیع‌شده بین مددجویان و اقشار نیازمند را بیش از پنج میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: هم‌چنین در هفته نخست ماه مبارک رمضان ۴۸ هزار و ۵۷۶ افطاری ساده به ارزش ۵۸۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع‌شده است.
صادقی در ادامه از توزیع ۶۴۱۳ سبد معیشتی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان در هفته نخست ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در استان کرمان خبر داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند برای مشارکت در امور خیر در ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87140
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.