توزیع ۱۰۰۰ بسته حمایتی بین آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی کرونایی در رفسنجان

شهردار رفسنجان از توزیع ۱۰۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی کرونایی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان خبر داد.

عظیمی زاده شهردار رفسنجان پیش از ظهر امروز ۱۹ فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان در سال جدید که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از خیرین برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت قائم(عج)، اظهار کرد: کمک به افراد کم درآمد و نیازمند در این بحران از وظایف شورا و شهرداری است و همچنین پیشگیری از کرونا، مهمترین دغدغه‌ مدیریت شهری است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی کرونایی، افزود: این بسته های حمایتی همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) در سطح شهر توزیع خواهد شد.

شهردار رفسنجان افزود: هم اکنون کارگروه‌های توسط خیرین شهرستان جهت شناسایی افراد نیازمند تشکیل شده که پس از اجرای فرایند مذکور به زودی خانواده های نیازمند به شهرداری معرفی می شوند.

عظیمی زاده با اشاره به اینکه هر یک از این بسته های حمایتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری و لوازم بهداشتی است، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران باکمک‌های نقدی خود و با اجرای برنامه ای به نام مهمانی بزرگ رفسنجانی ها برای حمایت از خانواده‌های نیازمند برپا کرده اند که شهرداری نیز خود را موظف به انجام اینکار دانسته است.

شهردار رفسنجان همچنین از راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تجهیزات این آزمایشگاه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال است که طی هماهنگی های به عمل آمده و با مصوبات شورای اسلامی شهر توسط شهرداری خریداری و در بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) آغاز به کار کرده است و تمامی آزمایشات مربوط به کرونا در شهرستان انجام می شود و بدین ترتیب نیازی به انجام آن به خارج از شهرستان نیز نیست.

عظیمی زاده در پایان از شهروندان خواست که بهداشت شخصی خود را جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند و حتی الامکان در خانه بمانند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46627
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.