در پنجمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه نیروی انتظامی؛


توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۴ سری جهیزیه در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پنجمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه نیروی انتظامی، ۳۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۴ سری جهیزیه در استان کرمان توزیع شد.

به گزارش کرمان نو، سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان از آغاز طرح مواسات و همدلی مومنانه در سال گذشته چهار مرحله جمع آوری و توزیع کمک های معیشتی را در مناطق محروم استان انجام داده است.

وی افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای توزیع شده در سال گذشته بود و امسال نیز روش کار به صورت تجمیعی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ها در هر مرحله انجام می شود و در نخستین مرحله سال جدید در ماه رمضان بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری شش شهرستان به صورت همزمان توزیع می شود.

ناظری با اشاره به اینکه بسته های معیشتی که امروز توزیع می شود در شهرستان های کرمان، زرند، راور، انار، شهربابک و بم تهیه شده، تصریح کرد: ارزش ریالی ۳۰۰۰ بسته معیشتی به علاوه ۱۴ سری جهیزیه که برای خانواده های نیازمند تهیه شده، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان و بعد از عید فطر با شش شهرستان دیگر استان این طرح را ادامه بدهیم و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه در نیروهای مسلح و ناجا در کشور و استان کرمان با جدیت دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح را تا پایان ریشه کنی کرونا و به ویژه در راستای حمایت از قشر آسیب دیده از این ویروس ادامه می دهیم، گفت: اقلام تهیه شده در منطقه محروم همان شهرستان که کمک ها جمع اوری شده، توزیع می شود و بسته های معیشتی شهرستان کرمان در منطقه سیل زده گلباف و روستاهای آسیب دیده توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70204
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.