توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر اوقاف در بین نیازمندان استان

جلالی مدیر کل اوقاف استان کرمان اعلام کرد: ۲ هزار بسته کمک ‌های مؤمنانه و هزار بسته لوازم التحریر مهر تحصیلی در بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام علی جلالی ظهر امروز در آیین اجرای طرح شمیم حسینی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان که به مناسبت دهه وقف با حضور حجت ‌الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته در ماه محرم و صفر حمایت خوبی از هیئت های مذهبی استان کرمان شد.

وی با عنوان اینکه بالغ بر 350 میلیون تومان در سال گذشته از هیئات مذهبی استان حمایت مالی شد افزود: امسال نیز تا حدودی کمک به هیئت‌ های مذهبی استان کرمان انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر 150 میلیون تومان کمک نقدی به هیئات مذهبی استان شده است گفت: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم عزاداری متفاوت از سال ‌های گذشته بود در مواردی برای خرید ماسک و آب معدنی به هیئت‌‌‌ها کمک شد.

وی با بیان اینکه با اجازه واقفین و نیت آن‌ها از نیت تعزیه ‌ داری کمک‌های مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت افزود: امروز دو هزار بسته کمک‌‌های مؤمنانه از محل موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی آماده شده است.

جلالی ارزش ریالی هر بسته را 400 صد هزار تومان عنوان کرد و گفت: هزار بسته لوازم التحریر مهر تحصیلی نیز برای کمک به دانش آموزان نیازمند توسط اوقاف تدارک دیده شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تومان است ادامه داد: توزیع این بسته‌‌های کمک مؤمنانه از امروز آغاز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57177
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.