جنوب کرمان کارگاه مجاز دوگانه‌سوز ندارد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: در استان کرمان ۹ کارگاه مجاز دوگانه‌سوز خودرو وجود دارد که ۶ مورد آن در شهر کرمان است و در جنوب استان هنوز کارگاهی نداریم.

طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی از جمله تاکسی و وانت‌بار از مرداد ماه ۹۹ آغاز شد.

طبق مصوبه شورای اقتصاد، دوگانه‌سوز شدن یک‌میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی ناوگان عمومی مسافربری و باربری کشور، برعهده شرکت ملی پالایش و پخش فراورده نفتی قرار داده شد.

این طرح در استان کرمان هم اجرایی می‌شود و گفتنی است که در جنوب کرمان کارگاه دوگانه سوز خودرو وجود ندارد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان ۶ کارگاه در شهر کرمان و در شهرهای بم، زرند و رفسنجان هم هرکدام یک کارگاه وجود دارد.

سید باقر نورالدینی افزود: کارگاه مجاز باید زیرساخت‌ها، مجوزها و امکانات لازم داشته باشد و اگر در جنوب استان کرمان کارگاهی شرایط لازم را دارد به ما مراجعه کند.

او گفت: ظرفیت دوگانه سوزی رایگان در کل کشور مشخص شده است اما استان‌ها سهمیه بندی نشده‌اند و هر استانی که پیشرو باشد سهم بیشتری دریافت می‌کند.

 از هم استانی‌های عزیز درخواست دارم از این فرصت استفاده کنند و قبل از آنکه ظرفیت تکمیل شود حتما ثبت نام تا در نوبت قرار گیرند.

نورالدینی گفت: با توجه به کپسول‌های که در کل کشور توزیع شده ما کمبودی در این زمینه نداریم و همچنین با توجه به اینکه بیشتر قطعات لازم برای دوگانه سوزی در داخل کشور به صورت کاملا استاندارد تولید می‌شود.

به گفته او در فاز اول این طرح خودروهای عمومی شامل تاکسی ها، ون‌ها و وانت بارها و در مرحله دوم خودروهای مسافربری شخصی تجهیز می‌شوند.

نورالدینی گفت: تاکسی‌ها و وانت بارها برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت https://irngv.mimt.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

او همچنین از اجرای این طرح در فاز دوم برای آژانس‌های اینترنتی و معمولی و به مرور این طرح به همه خودروها خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60632
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.