خاموشی به واحدهای صنعتی و تولیدی کرمان هم رسید

عباس جبالبارزی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با نمایندگان واحدهای صنعتی و تولیدی کرمان پیرامون قطعی برق و طرح مشکلات به وجود آمده در این زمینه، نشستی با حضور سرپرست استانداری کرمان، سایر مسولان و‌ نمایندگان واحدهای صنعتی برگزار کردند که مقرر شد برق تمامی شهرک های صنعتی استان کرمان فقط سه روز در هفته قطع شود.
وی با بیان اینکه قطع برق در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه و بین ساعات 14 الی 18 خواهد بود تصریح کرد: واحدهایی که امکان کار کردن در روز جمعه برای آنها فراهم است یکی از سه روز مذکور را جایگزین روز جمعه نمایند؛ ساعت آغاز به کار واحده6 و 30 دقیقه صبح اعلام شود.
آن طور که ایسنانوشته رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق کرمان گفت: امیدوارم با تصمیمات گرفته شده از مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص قطعی برق کاسته و برنامه ریزی بهتری در این رابطه انجام شود.
جبالبارزی، با طرح این سئوال که آیا قطعی برق صنعت در کل کشور عادلانه و یکنواخت است؟ افزود: درخواست فعالان واحدهای صنعتی این است که برنامه دقیق قطعی برق شامل روز و ساعت آن اعلام تا آنها نیز بتوانند برای واحدهای خود برنامه ریزی کنند و انتظار داریم واحدهای صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق یکدیگر را درک کنند و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18732
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.