خسارت 179 میلیاردی بارش‌های باران ابتدای سال

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان گفت: بارش های فروردین ماه جاری تا روز گذشته ۱۷۹ میلیارد تومان به راه های اصلی، فرعی و روستایی شمال استان کرمان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده درباره وضعیت محورهای مواصلاتی استان کرمان در پی بارش های دو روز اخیر اظهار کرد: در همه مناطق و محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم که این میزان بارش ها در غرب و شمال شدیدتر از سایر نقاط استان کرمان است.

وی افزود: از شب گذشته تا ساعت ۸ صبح امروز در گردنه کفنوییه شهرستان بافت، در رابر و اسکر، گردنه های قنات سیر و سنگ صیاد در شهرستان بافت و خانه سرخ در سیرجان بارش برف را داشتیم که نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی این نواحی انجام شده است.

عراقی زاده با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان کرمان باز و تردد در آنها برقرار است، بیان کرد: بارش های فروردین ماه جاری تا روز گذشته ۱۷۹ میلیارد تومان به راه های اصلی، فرعی و روستایی شمال استان کرمان خسارت وارد کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان گفت: براثر بارش های دو روز گذشته طغیان رودخانه در بافت، رابر و بخشی از ریگان و فهرج را داشتیم که اقدامات لازم برای هدایت آب انجام شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46108
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.