دستگیری پزشک قلابی در شهرستان بم

کرمان نو- فرمانده انتظامی بم از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز اقدام به ارائه کاشت مو به شهروندان می‌کرد خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی روز شنبه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی، فردی را که بدون مجوز و به صورت مخفیانه در یک منزل، به شهروندان خدمات کاشت مو ارائه می‌کرد، مورد شناسایی قرار دادند.
او افزود: در همین رابطه یک تیم از مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به همراه نماینده نظام پزشکی پس از هماهنگی قضائی به منزل این فرد اعزام و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این فرد هیچ گونه مدارک و مجوز پزشکی ندارد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، وسایل پزشکی کاشت‌مو، سررسید نوبت‌دهی، اتیکت تبلیغاتی، فاکتور اسامی و شماره تماس‌های مراجعه‌کنندگان و لیست قیمت خدمات نیز کشف شد.
سرهنگ نجفی با اشاره به دستگیری پزشک قلابی به همراه دستیارش و معرفی آنان به مرجع قضایی اذعان داشت: منزلی که از آن به عنوان مطب استفاده می‌شد نیز پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان از شهروندان خواست برای درمان، به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان، مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68615
1 نظر
  1. […] گزارش کرمان نو سرهنگ اکبر نجفی روز سه شنبه دز تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.