مدیرعامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد


رهاسازی ۴۹۶ دستگاه خودوری گرفتار در سیل توسط هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ۹ روز عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از پدیده مونسون در نقاط مختلف استان گفت: در این عملیات های امدادونجات ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا فلاح امروز ۱۲ مردادماه با اشاره به ۹ روز عملیات امدادرسانی در مناطق متاثر از پدیده مونسون در نقاط مختلف استان بیان کرد: نیروهای هلال احمر تا کنون ۴۹۶ دستگاه خودروی گرفتار در سیل را رهاسازی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر به بیش از ۸ هزار و ۳۸۰ نفر حادثه دیده از سیل افزود: نیروهای امدادی این جمعیت ۸۸۰ نفر را در مناطق امن اسکان دادند.

وی به تخلیه آب ۴۶۹ منزل مسکونی اشاره کرد و گفت: هفت نفر در حوادث سیل اخیر دچار مصدومیت و توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به حضور ۶۹۰ امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی سیل تصریح کرد: تا کنون ۲ هزار و ۱۲۷ بسته غذایی (۷۲ساعته)، یک هزار و ۵۷۵ کیلوگرم نایلون، ۲ هزار و ۷۶ تخته پتو، ۶۶۲ تخته موکت، یک هزار و ۱۷۰ بطری آب معدنی، ۱۶۶ دستگاه چادر امدادی و سایر اقلام زیستی در بین حادثه دیدگان از سیل در سراسر استان توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

فلاح با اشاره به بیشترین امدادرسانی در شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۶۵۰ حادثه دیده در ۲۸ شهر و روستا از خدمات جمعیت هلال احمر در این شهرستان بهره مند شدند.

لازم به ذکر است عملیات امدادونجات در سیلاب های اخیر ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94899
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.