با حکم رییس قوه قضاییه:


رییس جدید دادگستری سیرجان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه حجت الاسلام محمود محمدی به سمت رییس دادگستری سیرجان منصوب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، با صدور حکمی از سوی رییس قوه قضاییه، حجت الاسلام محمود محمدی، رییس سابق دادگستری شهرستان زرند به سمت رییس دادگستری سیرجان منصوب شد.

در حکم انتصاب رییس جدید دادگستری سیرجان که به امضای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است:

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

حجت الاسلام محمود محمدی از سال ۱۳۸۱ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های قاضی تحقیق دادگستری راور، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان، رییس دادگستری شهرستان راور و از سال ۱۳۹۵ در سمت رییس دادگستری شهرستان زرند به شهروندان خدمت کرده است.

حجت الاسلام محمود محمدی دارای مدرک سطح ۳ حوزه علمیه است و هم اکنون در مقطع دکترای رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی در حال تحصیل است.

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان سیرجان روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان محلی از جمله امام جمعه و فرماندار سیرجان برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات یدالله سپهری، رییس سابق دادگستری شهرستان سیرجان تجلیل به عمل می‌آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87855
2 نظرات
  1. شهروند می گوید

    با سلام
    احتراما به عرض میرسانم تا زمانی حتی یک نفر اشکارا تخلف از قانون کند بدون واهمه از برخورد قانون ،دادگستری نمیتوتند دادگستر باشد.
    نمونه روستای ده قطب الدین نرسیده به روستای دولت اباد ساختمان غیر مجاز کارشناس دادگستری یوسفی

  2. شهروند‌زجرکشید‌ه‌ازقضایی‌ها‌سیرجان می گوید

    کل‌قضایی‌های‌سیرجانیکطرفه‌قضاوت‌میکنن‌خدا‌ازشون‌نگذره‌کل‌اموال‌جوانان‌رامیزنن‌به‌نام‌زنان‌درخواستی‌مهریه‌‌
    جوانان‌ستم‌دیده‌‌ایران‌ومال‌باختگان‌‌فقط‌هدف‌زندگی‌کردن‌‌دارن‌چرا‌باید‌همش‌طرفداری‌زنان‌جوان‌را‌کنن‌‌

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.