سرپرست حوزه قضایی جازموریان نسبت به ترک فعل مدیران هشدار داد

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان به مسئولان این بخش در خصوص ترک فعل و یا انجام عملی که موجب خسارات به بیت المال و موجب حوادث گردد، هشدار داد.

امید سرحدی نژاد در جلسه با مسئولین اجرائی شهر زهکلوت ضمن ابلاغ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان افزود: با توجه به دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی با هرگونه کوتاهی برخورد قانونی خواهد کرد .

وی بیان کرد: احداث و ترمیم سیل بندهای بخش جازموریان و بازسازی راه های مواصلاتی و ابنیه تخریب شده با توجه به فصل زمستان و افزایش بارندگی های سیل‌آسا باید در اولویت قرار گیرد و به صورت هفتگی گزارش عملکرد اجرایی طرح ها توسط بخشدار بخش جازموریان به مدعی العموم اعلام گردد.

سرپرست حوزه قضایی بخش جازموریان ضمن اشاره به خسارت های چند سیل اخیر در بخش جازموریان گفت: مدعی العموم با هرگونه قصور توسط مسئولین در احداث و ترمیم سیل بندها به صورت قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

سرحدی نژاد افزود: بازدید مستمر محسوس و نامحسوس از طرح های مربوط به بخش جازموریان که با بودجه بیت المال انجام می شود، در اولویت کار این حوزه قضائی قرار دارد.

وی اظهار داشت: دستگاه قضا خدمتگزار مردم شریف بخش جازموریان بوده و هرگونه تعدی به حقوق عامه را براساس موازین و ضوابط قانونی پیگیری خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=60895
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.