شب‌های احیا در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان می‌گوید برنامه شب‌های احیا امسال برگزار می‌شود و از هفته دوم ماه رمضان فعالیت مساجد از سر گرفته می‌شود.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی افزود: هرچند که برنامه‌های اجتماعی مسجد فعلاً تعطیل است اما کارکردهای مسجد تعطیل نخواهد بود که مصداق آن طرح شهید سلیمانی است که خاستگاه و پایگاه آن مسجد بوده است و البته این طرح در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون همواره گروه‌ها و هیئت‌های مذهبی همراهی خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته‌اند کما اینکه سال گذشته این موضوع نمود داشت و امسال و در آستانه ماه مبارک نیز این همکاری ادامه دارد.

اجرای طرح «محله همدل» در ماه رمضان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان می‌گوید امسال طرح «محله همدل» را در ماه مبارک داریم.

او ادامه داد:‌ مبتنی بر این طرح هر مسجد و مجموعه فرهنگی باید تلاش کند که یک معضل یا مشکل محله خود را مرتفع کند. در پایان ماه مبارک رمضان به بهترین طرح‌ها که رتبه اول تا سوم را به دست آورند به ترتیب ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ میلیون تومان اهدا و علاوه بر این از طرح‌های قابل توجه نیز حمایت‌هایی انجام می‌شود.

حقانی با بیان این مطلب که از ظرفیت فضای مجازی نیز برای برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون کرسی‌های تلاوت و سایر برنامه‌های فرهنگی استفاده می‌شود، اظهار داشت: همچنین به دنبال این هستیم همانند ماه محرم یکسری برنامه‌ها را به صورت خانواده محور برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه برنامه شب‌های احیا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: از هفته دوم ماه مبارک، برنامه‌ها به صورت حضوری در مساجد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: در گلزار شهدا هم در ماه رمضان با همکاری مدیریت گلزار و ادارات مربوطه برنامه‌هایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68256
1 نظر
  1. ضیافت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.