شهدای گمنام، میزبان مراسم احیای شب‌های قدر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: مراسم احیای شب های قدر در کنار مزار شهدای گمنام سراسر استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمود مهدوی فرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، مراسم احیا در کنار مزار شهدای گمنام سراسر استان کرمان، همانند سال‌های گذشته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

او می گوید: در سراسر استان کرمان ۱۲۰ گلزار شهدای گمنام واقع شده است که تعدادی از این گلزار‌ها در مجموعه‌های محصور مثل: دانشگاه ها، ادارات، ارگان‌های دولتی و مجموعه‌های نظامی هستند که به دلیل بسته بودن و تعطیلی این مراکز، امکان برگزاری مراسم  شب های قدر در آن ها وجود ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در مجموعه‌هایی همچون: سپاه ثارالله کرمان و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی که در  آن ها پیکر مطهر شهید گمنام حضور دارد، مراسم شب های قدر  با حضور سربازان وظیفه برگزار می‌شود.

به گفته او در مجموعه‌هایی، همچون: مراکز آموزشی ۰۵، شهدای باغین و شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان هم مراسم شب های قدر با حضور سربازان وظیفه در کنار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.

سرهنگ مهدوی فرد گفت: در همه شهرستان‌ها و مجامع عمومی که مقبره شهدای گمنام وجود دارد، مراسم شب های قدر نیز با حضور عموم مردم  برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87606
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.