لزوم تامین نفت مناطق محروم و صنایع رفسنجان

رضا باقری در ستاد سوخت شهرستان رفسنجان اظهار کرد: مشکلی که امسال با آن برخورد کردیم این بود که پیش از این شرکت نفت با فرمانداری همکاری داشت و نفت را می‌رساند، به طور مثال در مهمانشهر علی‌رغم اینکه در بخش‌هایی از آن گازرسانی شده اما ساکنان آن نیاز به نفت دارند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما است که خدمت‌رسانی کنیم که متأسفانه شرکت نفت اعلام کرده جاهایی که گازرسانی شده، سوخت تعلق نمی‌گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان در این زمینه خاطرنشان کرد: برای روستاها هر سال مقداری سوخت در اختیار بخشداران قرار می‌دادیم و بعضا منازلی هستند که گازکشی نشده و سوخت‌رسانی می‌شد که تا الان جلوی سوخت‌رسانی گرفته شده است.

باقری ادامه داد: واحدهای صنعتی مانند مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز مشکل سوخت دارند و ما باید برای حل این مشکل هر کاری کنیم تا چرخ صنعت‌ نایستد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان عنوان کرد: از دو، سه ماه گذشته پیگیر مشکل سوخت مس سرچشمه بودیم مهرماه مشکل‌شان برطرف شد و ماه آبان به سختی سوخت‌شان را خودشان تأمین کردند الان هم مشکل سوخت دارند.

باقری عنوان کرد: قرار است جلسه‌ای در استان برگزار شود تا فرمانداران شهرستان ها مشکل سوخت منازل، واحدهای صنعتی و … را مطرح کنند تا این مشکل برطرف شود. باید صورت جلسه ای در این خصوص درباره مشکلات مناطق محروم و واحدهای صنعتی تنظیم و در این جلسه مطرح شود.

وی ادامه داد: از طرفی باید این موضوع که عده‌ای فقط به دلیل فقر نتوانستند گازکشی کنند نباید نادیده گرفته شوند.

معاون فرماندار رفسنجان اضافه کرد: از زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا کرد قیمت سوخت افزایش یافت و قیمت گازوئیل هم مشکلاتی به وجود آورده که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21568
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.