مردم اجازه دخالت بیگانگان را در مسائل داخلی کشور نمی دهند

محمدرحیم ابوسعیدی افزود: فضای نقد در جامعه و در دولت تدبیر و امید باز شده است و مردم به راحتی می توانند مشکلات خودشان را در قالب اجتماعات خودجوش نشان بدهند و این برای دولت افتخار است که در برابر نقد برخورد پلیسی ندارد.
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات اقتصادی میراث دولت های گذشته است تصریح کرد: برخی جریان های مخالف دولت با سو استفاده از نارضایتی های اقتصادی موجود اعتراضات را علیه تمامی قوه مجریه سازماندهی کردند و با از کنترل خارج شدن اوضاع شعارها و حرکت های هنجارشکنانه انجام شد.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمان تاکید کرد: البته در انگیزه شروع حوادث اخیر جای شک وجود دارد که آیا اتفاقات خودجوش بوده و یا مهندسی شده آغاز شده است.
وی افزود: الحمدالله مردم هوشیار هستند و با شرکت خود در مراسم حماسه 9 دی نشان دادند که علی رغم مشکلات اقتصادی حفظ کشور و نظام و وحدت برای آنها اهمیت دارد و وحدت مردم در سایه سه قوه قانونی می تواند کشور را از تمامی مشکلات دور کند.
ابوسعیدی با اشاره به بازتاب های اعتراضات اخیر در فضای مجازی تصریح کرد: فضای آزاد مجازی و انتقال اطلاعات، نشانه آزادی و حقوق شهروندی در کشور است اما نباید افراد و گروه ها از این فضا سو استفاده کنند.
وی تصریح کرد: عده ای به بهانه حوادث روز های اخیر در صدد محدود کردن دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی هستند اما ما با فیلترینگ و بسته شدن فضای مجازی مخالف هستیم.
وی با اشاره به رخ دادن تخریب ها و خشونت در برخی از شهرهای کشور تاکید کرد: عده ای از افراد احساسی عمل کردند اما قاطبه مردم از این گونه حرکت ها حمایت نکرده و نخواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16669
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.