استاندار:


هزینه کم‌کاری یک مدیر یا پیمانکار را نباید استان کرمان بدهد

استاندار کرمان با تاکید برآنکه هزینه کم کاری یک مدیر یا یک پیمانکار را نباید استان بدهد، تصریح کرد: اگر در عدم اجرای پروژه کوتاهی عامل انسانی باشد برخورد خواهیم کرد و گزارش هم می دهیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “علی زینی وند” ظهر امروز ۲۶ آبان ماه در چهارمین جلسه شورای مسکن استان کرمان گفت: برخی مشکلات پروژه ها را می توان با مذاکرات تلفنی حل و فصل کرد و خود را معطل بروکراسی نامه نگاری نکنید.

وی با انتقاد از اجحافاتی که در حق استان کرمان صورت گرفته، تصریح کرد: باید احداث حدود ۱۵۴ هزار واحد مسکونی ظرف چهار سال انجام شود و نباید کاهلی در این زمینه صورت گیرد.

استاندار کرمان بر لزوم پیگیری رفع مشکلات پروژه توسط مدیران دستگاه ها از وزارتخانه‌های مطبوع خود، تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی در استان فاقد مسکن هستند، باید از همه ظرفیت های استان از جمله شرکت تعاونی ها در راستای ساخت مسکن استفاده کرد.

وی بیان کرد: قانون به صراحت بر مولدسازی املاک مازاد دستگاه ها تاکید دارد و اگر زمینی شناسایی شود، در اختیار راه و شهرسازی برای واگذاری قرار خواهد گرفت.

زینی وند ادامه داد: دستگاه ها اگر به مکاتبات پاسخ ندهند ظرف دو ماه راه و شهرسازی با ثبت اسناد راسا اقدام خواهد کرد و ملک مورد نظر از ید آن دستگاه خارج می شود.

وی اظهار کرد: نقاطی که مشکلات محیط زیستی دارند را باید به عنوان نقاط قرمز معرفی شوند و در این نقاط واگذاری زمین انجام نشود.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه هزینه کم کاری یک مدیر یا یک پیمانکار را نباید استان بدهد، تصریح کرد: اگر در عدم اجرای پروژه کوتاهی عامل انسانی باشد برخورد خواهیم کرد و گزارش هم می دهیم.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای مسکن باید اجرایی و مشکلات پروژه ها رصد شود، اظهار کرد: پروژه مسکن ستاد اجرایی فرمان امام در طرح اقدام ملی مسکن نباید معطل بماند و باید کمک شود تا پروژه سرعت بگیرد.

زینی وند بر لزوم ارائه گزارش هفتگی روند اجرای پروژه ها تاکید کرد و افزود: جهش تولید مسکن برنامه محوری دولت و دغدغه شخص رئیس جمهور است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت برای تولید مسکن در استان پای کار بیایند و سهمیه شهرستانی برای فرمانداران و شهرداران تعیین شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: ساماندهی حاشیه شهر کرمان در منطقه شهرک صنعتی و محله سرآسیاب در حال اجرا است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80050
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.