مطالعات پل رودخانه بزرگ رمون جیرفت در دست اقدام است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از در دست اقدام بودن مطالعات پل رودخانه بزرگ رمون واقع در شهرستان جیرفت خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از در دست اقدام بودن مطالعات پل رودخانه بزرگ رمون واقع در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجتبی محمودی روز شنبه در حاشیه بازدید از محور روستایی رمون به جیرفت افزود: مطالعات پل رودخانه رمون جیرفت با تخصیص اعتبار لازم به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی به طرح آسفالت محور نراب – رمون اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۳۴ کیلومتر این طرح آسفالت شده که ۲ کیلومتر آن توسط این اداره کل و مابقی قبل از ادغام اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان ادامه داد: اعتبار این طرح در سال جاری ۹۰ هزار میلیون ریال بود که مطالعات و برآورد سه کیلومتر دیگر از مسیر انجام و مناقصه آن در حال برگزاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به نگاه ویژه این اداره کل به روستاها به عنوان مراکز تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته هنوز در جنوب کرمان در حوزه راه های روستایی کمبودهای توسعه ای وجود دارد.

وی افزود: مجموعه اداره کل راهداری جنوب کرمان با تسلط بر مشکل همه نقاط هفت شهرستان و اقدامات کارشناسی و همچنین استخراج آمار و اطلاعات روستاها و اولویت بندی لازم را برای احداث راه های روستایی بصورت ویژه در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه هزینه هر کیلومتر راه روستایی در مناطق کوهستانی سه میلیارد تومان و در مناطق دشت بیش از یک میلیارد و ۸۰۰میلیون است، ادامه داد: با رایزنی و همت در مجموعه استان و کشور امیدواریم بتوانیم این حجم اعتبار را با برنامه جذب و تامین کنیم.

محمودی به حجم زیاد درخواست های مردمی و شوراهای روستاها با مضمون سامان دهی راه‌های روستایی اشاره کرد و گفت: مردم مطمئن باشند این اداره کل با داشتن مجموعه ای از جوانان توانمند و صبوری قابل تقدیر شما این کمبودها و نواقص را به گونه ای به نفع مردم رفع خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84686
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.