معلم رفسنجانی رتبه دوم مسابقات قرآنی کشور را از آن خود کرد

“فهیمه اصغرزاده” از کشکوئیه رفسنجان در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز قرآن، دعاخوانی، همخوانی و مدیحه سرایی، اذان و تفسیر عمومی قرآن از ۲۹ آذر تا سوم دی ماه در تهران برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

در این مسابقات که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد در مرحله شهرستانی در فروردین امسال سه نفر از رفسنجان در رشته قرائت ترتیل به مرحله استانی راه یافتند و پس از شرکت در مسابقات استانی در تیرماه، نفرات برتر انتخاب و ۲۹ آذر به مسابقات کشوری راه یافتند.

فهیمه اصغرزاده از کشکوئیه رفسنجان که در پنج دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کرده و دوره چهل و یکم نیز در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم کشور را از آن خود کرده بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آشنایی و حفظ قرآن کریم را از بچگی و با کمک والدین پیش گرفتم.

وی که متولد سال ۱۳۷۲ و در حال حاضر معلم فرهنگی است بیان کرد: اگر دغدغه والدین ساختن شخصیت سالم برای فرزندان باشد، با تفکر خوب و کشف استعداد کودکان می توانند نونهال خود را در بهترین موقعیت زندگی پرورش دهند و شخصی متفکر، آینده نگر و خودساخته را تحویل جامعه دهند.

وی خطاب به والدین گفت: درصدد آگاهی بخشیدن به فرزندان خود باشند و با برنامه ریزی آنها را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند و آن ها را با قرآن مأنوس کنند که مسیر قرآن بهترین راه برای زندگی دنیوی و اخروی است.

امام جمعه، شهردار، بخشدار و مسئول مرکز دارالقرآن شهید رضاپور کشکوئیه رفسنجان از فهیمه اصغرزاده تجلیل کردند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.