ممنوعیت برگزاری مراسم جشن و عزا در عنبرآباد

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد برگزاری هرگونه مراسم جشن و عزا را در این شهرستان ممنوع اعلام کرد و از بازداشت برگزار کنندگان این مراسم خبرداد.

ابوذر داوریان از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم جشن و عزا که منجر به تجمع می شود خبرداد و گفت: مطابق مصوبه های متعدد برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا در شهرستان عنبرآباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با برگزارکنندگان  برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی با انتقاد از بی توجهی ها نسبت به افزایش آمار مبتلایان و وضعیت قرمز عنبرآباد افزود: در مرحله اول  بنای کار آگاهی بخشی و تذکر به مردم بود اما متاسفانه برخی به توصیه ها و رعایت نکات بهداشتی برای مبارزه با کرونا عمل نکردند تا جایی که امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا به واسطه برگزاری مراسم عروسی یا عزا هستیم.

رییس حوزه قضایی شهرستان عنبرآباد حفظ سلامت آحاد مردم را  اولویت هر گونه تصمیم گیری دانست و اظهار کرد: با جدیت با متخلفان حوزه سلامت عمومی برخورد قاطع خواهد شد.

وی با اخطار جدی به  متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم  افزود: این افراد به استناد مواد قانونی و تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند و با تشکیل پرونده با آنان برخورد قاطع می شود.

داوریان بازداشت برگزارکنندگان مراسمات جشن عروسی و عزا در شهرستان عنبرآباد را در راستای جلوگیری از تجمعات و قطع زنجیره انتقال‌ مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58961
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.