نباید به هیچ وجه کار آبرسانی به روستاها و عشایر معطل بماند

دکترمحمدجواد فدایی در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: برای تنظیم بازار باید جایی باشد که مردم از قیمت ها اطلاع پیدا کنند.
وی افزود: همچنین باید مردم افزایش قیمت را اطلاع بدهند و مطمئن باشند که رسیدگی خواهد شد.
فدایی در ادامه با اشاره به خشکسالی در استان کرمان تصریح کرد: ۱۱ میلیارد تومان برای آب روستایی ابلاغ شده اما تا زمان اختصاص یافتن، نباید به هیچ وجه کار آبرسانی به روستاها و عشایر معطل بماند.
به گزارش ایسنا سرپرست استانداری کرمان بیان کرد: باید آبرسانی سیار به مردم روستاها و عشایر صورت بگیرد تا مشکل نداشته باشند و دنبال می کنیم اعتبار شناوری در بحث آب روستایی در اختیار استان قرار بگیرد.
وی با تاکید بر التزام بانک ها به صورتجلسه امهال تسهیلات کشاورزان گفت: باید اطلاع رسانی درست در زمینه مسائل مختلف به مردم صورت بگیرد.
فدایی با اشاره به روند کار شورای اداری استان تصریح کرد: باید مدیران دستگاه ها درباره موضوعات مهم از جمله میز خدمت و تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی، حجاب و عفاف و … اطلاعات به روز داشته و گزارش بدهند.
وی با اشاره به اولویت های دولت در اشتغال، رونق تولید و رفع فقر بیان کرد: این مسائل زمان نمی شناسد و هر روز زودتر که مشکلات جوانان زودتر حل شود، از مشکلات دیگر جلوگیری خواهد شد.
سرپرست استانداری کرمان گفت: همه دستگاه ها در زمینه این اولویت ها مسوول هستند و برخی مسوولیت مستقیم دارند و عضو شورای اشتغال هستند و باید مدیران خودشان در جلسه حضور داشته باشند.
وی در پایان با تاکید بر استفاده بیشتر از طرح کارورزی عنوان کرد: سال گذشته ۱۳۰۰ مورد از این طرح استفاده شد در حالی که ۵ هزار سهمیه داشتیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18587
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.