مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان عنوان کرد:


نیروهای هلال احمر؛ سربازان خط مقدم امدادرسانی

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید در این دیدار ضمن گرامیداشت و تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر گفت: نیروهای ایثارگر هلال احمر سربازان گمنام در خط مقدم امدادرسانی ها هستند.
وی با اشاره به اینکه بهترین عبادت؛ خدمت به خلق است، افزود: روحیه ایثارگری و فداکاری در کشور ما از دیرباز تا کنون در همه عرصه های سخت از جبهه تا حوادث و بحران ها وجود داشته است.
وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان در سال های اخیر در زمینه ارائه خدمات درمانی، دارویی و معیشتی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خدمات ارزنده ای ارائه کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر در کشور ایران بیان کرد: تکریم و احترام انسان ها، ترویج صلح و دوستی در میان انسان ها از اهداف مهم جمعیت هلال احمر است که سرلوحه همه فعالیت های این نهاد مردمی است.
رضا فلاح با اشاره به موضوع بازپیوند خانواده ها در زمان جنگ تحمیلی توسط جمعیت هلال احمر افزود: همایش گرامیداشت یاد و خاطره 490 شهید امدادگر با حضور رییس قوه مقننه و همزمان با سراسر کشور در روز پنج شنبه مورخ 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت تکریم و احترام خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه دولت؛ وضعیت قراردادی فرزندان خانواده های شهدا و ایثارگر وضعیت استخدامی آنان سامان دهی شد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88314
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.