مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد:


هدف‌گذاری کمیته امداد استان کرمان برای ایجاد ۲۴ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تعهد کمیته امداد استان کرمان در سال گذشته ایجاد ۱۲ هزار و ۷۳۸ فرصت شغلی بوده است افزود: این نهاد موفق به ایجاد ۱۵ هزار و ۵۹۵ فرصت شغلی در سال گذشته شده و هدف‌گذاری برای سال جاری ۲۴ هزار است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از تحقق ۱۲۵ درصدی فرصت های شغلی ایجاد شده توسط این در سال گذشته خبر داد و افزود: گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال توسط این نهاد به مددجویان و اقشار نیازمند جویای کار در استان کرمان پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان از اختصاص هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به کمیته امداد استان کرمان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهاد از ایده‌های مناسب گروه‌های مختلف اجتماعی درزمینهٔ کمک به ایجاد اشتغال برای مددجویان استقبال خواهد کرد و تلاش می‌کنیم فرهنگ کار و تلاش در جامعه فراگیر شود.
وی تعهد اشتغال کمیته امداد استان در سال جاری را ایجاد بیش از ۲۴ هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بانک‌ها بتوانیم این میزان فرصت شغلی را ایجاد و زمینه توانمندی خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند جویای کار را فراهم کنیم.
صادقی بابیان اینکه ایجاد اشتغال در کمیته امداد فقط صرف پرداخت تسهیلات نیست، گفت: ایجاد اشتغال توسط این نهاد یک فرایند و کار علمی و کارشناسی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به فرآیندهای پرداخت تسهیلات اشتغال توسط این نهاد اشاره و بیان کرد: مرحله نخست از این فرایند استعداد سنجی شغلی است و تلاش ما در این مرحله شناسایی افرادی است که توانایی ایجاد اشتغال رادارند، افزود: مرحله بعد آموزش فنی و مهارتی این افراد است.
وی ادامه داد: بعد از آموزش مددجویان تحت حمایت با انجام مشاوره‌های شغلی به این افراد از طریق ارائه راهکارهای مناسب جهت اجرای طرح‌های اشتغال و بعد از اطمینان از آمادگی فرد متقاضی، به وی تسهیلات متناسب با طرح موردنظر پرداخت خواهد شد.
صادقی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بخش، بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان، نظارت هوشمند بر طرح‌های اجراشده است که در کنار این کار راهنمایی‌ها و مشاوره‌های شغلی موردنیاز به افراد ارائه می‌شود، گفت: در صورت نیاز مددجویان به توسعه طرح‌های اشتغال با پرداخت تسهیلات تکمیلی از آن‌ها حمایت خواهد شد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88169
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.