همزمانی مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی با «روز کرمان»

معاون فرهنگی شهرداری کرمان با بیان اینکه روز ۱۷ دی «روز کرمان» است، گفت: اکنون این روز با تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی مصادف و جهانی شده است.

مهر گزارش داده؛ محمد جهانشاهی عنوان کرد: قرار بود در سال جاری در این تاریخ، گرامیداشت خواجوی کرمانی انجام شود که این مراسم لغو شد.

وی افزود: ۱۷ دی ماه تنها روز رسمی تاریخ شهر کرمان است و همزمان مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و این روز با نام حاج قاسم گره می خورد و جهانی می‌شود.

جهانشاهی گفت: برنامه ریزی ویژه ای در خصوص برگزاری مناسب تشییع و گرامیداشت این چهره بزرگ ملی و جهان اسلام در دوران معاصر در شهر کرمان انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حضور گسترده مهمانان از شهرهای مختلف کشور سعی داریم با برنامه ریزی که صورت گرفته خدمات رفاهی مناسبی به این مهمانان داده شود.

وی شهید سلیمانی را سرمایه و مایه افتخار استان کرمان دانست و ادامه داد: این شهید بزرگوار نام شهر کرمان را جهانی کرد و مردم شهر کرمان نیز فردا با حضور در این مراسم از وی و خدماتش تقدیر می‌کنند.

معاون شهرداری کرمان افزود: همه امکانات شهر کرمان برای برگزاری با شکوه مراسم روز تشییع این شهید بزرگوار و سرمایه جهان اسلام بسیج شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39795
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.